Friday, July 29, 2011

jom beli

..untuk pengetahuan anda semua...sekarang ni di pwtc ada jualan untuk sambutan aidilfitri.., so ada jual kerepek2 raya..ada jual bunga bungaan..ada jual baju bajuan..., tapi kene pandai tengok harga jugak lah...sebab ada yang murah ada yang harga ratusan...




semalam, sementara nak tunggu en. husband datang amik aku balik kejer...aku singgah sekejap.., aku pergi kat booth forest secret ni la..., memang murah..., eyeliner hanya RM5..lipstick RM1O.., so aku beli 2 benda di bawah nie...



exotic clay soap...harga asal RM12.90...after less...hanya RM9 okey =)




silky smooth body scrub nie...harga asalnya RM29.90..after less cuma RM10 je..



lokasi : foyer, perkarangan pwtc



tarikh : 28/7/2011 hingga 28/8/11



masa : 11pagi hingga 11 malam....

No comments:

Post a Comment

tabung ayam saya belum penuh ...

thanks a lot......^_^