Thursday, July 28, 2011

tambah elaun ma..

itu adalah permintaan adam...anak sulung aku..., umur adam 6 tahun...sekolah kt pasti at-tawheed.., masa dia dok buat homework kt meja sambil dipantau ayahnyer...adam bersuara..."boleh tak mama bagi abang 2 ringgit pg skolah??"...hah!!!!..itu ayat pertama aku walaupun time tu aku berada jauh dari adam..sebab tengah tepuk bontot adrean suh dia tidor..., adrean pun terkebil2 pandang aku..langsung tak jadi tidor..


aku tanye dari jauh..nak buat hape duit banyak tu?..sbb tiap2 hari aku bagi adam sehari singgit g skolah..dan kadang2..aku topup lagi.., tp tetap abis..sebab dalam van sekolah dia tue..ada jual pau...ada jual aiskrim..., tu yang tak reti dia nak berjimat...


tp impian adam berkecai..sebab bapaknye tak bagi..hahah..ngan muka serius...bapaknye jawab..."tak boleh!"..so, adam terus diam dan smbung buat homework..hihihi


"mama...nak 2 hengget..."

No comments:

Post a Comment

tabung ayam saya belum penuh ...

thanks a lot......^_^