Wednesday, July 20, 2011

apa yer??

Assalamualaikum....

(aku x tau nak letak tajuk apa entry nie...hehehe)

Ok, kat sini aku nak citer pasal program hari sabtu lepas..., hehehe..macam dah basi je citer ni kan..., nak buat macam ner..x sempat nak update blog kat umah..., kalo en. husband dah ngadap game kt pc ni..kul 1-2 pagi la jawabnye turn aku dapat pakai lappy..(mood: sedang berkira2 nak beli computer baru..hihihih)

ok, sabtu lepas..plan aku dengan en. husband..pas attend majlis pertunangan anak sedara husband..plan nak senyap2 dari pengetahuan anak2..nak terus g stadium bukit jalil.., kakak ipar yang kami panggil 'sister' pun dah offer diri nak jaga hero2 aku nie..., so dengan semangat die hard fan liverpool..kami anak beranak pakai jersi liverpool..dan en. husband pakai baju malaysia..dalam beg dah stand by mafla liverpool dan malaysia...(walaupun kami peminat lvpool..malaysia tetap di hari deeeerrr)

tapi, plan aku ngan hsband..hancus berkecai bile anak aku no.2 ngan no.3 ni asyik nak berkepit...pegang baju mak bapak deme tak mo bagi lepas...huhuhuh.., so pas makan..tgk jam dah pukul 4..hurm..alamatnyer...tengok je la bola kat umah...heheheh, disebab aku yang begitu frust nie..balik terus tidorrrr.., second half baru aku ada mood nak tgk kat tv.., ni sume adib ngan acik punye hal..heheheh

so, korang tgk la pic2 anak2 aku yg juga semangat liverpool...dan juga aku selitkan juga gambar majlis pertunangan anak sedara.."mas & pejal..." -->takmo gaduh2 yer..hihihi

ha..yang buat muka comei tu la adib..buat hal takmo lepas mak bapak nyer...hihih..abg adam gak yg relax..hihih

budak tecik ni pun sama...asyik nk berdukung je ngan haku....adoiiii..cam tau2 je nak kene tinggal..hihiih



adib bajet comei cam mama..ihihihi



hoyeh,...ni anak sedara en. husband aku..mas namanyer...cute kan... =)




mas & pejal..time ni kitorg suh panggil tok imam yg tengah jamu selera kt khemah..kitorg suh imam nikahkan diorg terus jer...hihihi



cam nak nikah je kan...



hah..yg ni expose...hihihi..ni kakak kepada mas..yanty & tunangnyer..dah x lama nie..next year majlis diorg pulak...



heheheh..yang ni mak & bapa mertua i la...sangat romantik u...



hah..kan dah cakap...pasangan sehati sejiwa ni..so sweet....





ok, itu je pic nyer...hehehehe



(ai dan suami sedang plan nak tgk msia vs singapore)..hihihi

No comments:

Post a Comment

tabung ayam saya belum penuh ...

thanks a lot......^_^