Friday, January 20, 2012

bos gua mc wehhh

bahagia tak kome bos MC 2 hari..., hahahah...zalim betul aku ni kan.., subuh2 semalam driver bos bbm aku.."nani, bos MC.. :) ,so pagi tu aku makeup dalam senyuman...

hari ni ternanti-nanti juga bbm dari driver..ish..takde good newsssss ke hape ni.., takpelah redha je lah..Bos sementara aku je tu.., aku kan kene jadi pangku memangku akak PA ni, so keserasian tu belum muncul lagi..kikiki

Sampai office.., tengah dok refill air panas untuk bos minum, buang habuk-habuk rokok bos, bbm gua berbunyi lagi.."Nani, bos mc hari ni"..ngeeee..gua senyum...sambil nyanyi lagu kuda kepang...

Tak sampai 1/2 jam, sms masuk..from bos SAZ: "saya MC satu hari lagi. Pergi buat x-ray", aku reply.."Ok bos, take care"..perghhh....berpura-pura sungguh.....hahahah, bebudak investment kat atas bergembira..suka betul deme bila aku cakap bos mc. siap cakap "hari ni kite leh cucuk langit'..ko tengok tu..lagi zalim kan...

Kepada bos sementara saya, saya doakan bos cepat sihat, bos batuk-batuk sebab bos banyak hisap rokok tu.., Jaga kesihatan..minggu depan kite jumpa...Tapi, hari khamis depan saya cuti yer bos..


Ini ialah pegawai investment kat atas..macam ni la rupa diorang kalau bos takder..



No comments:

Post a Comment

tabung ayam saya belum penuh ...

thanks a lot......^_^