Wednesday, January 25, 2012

sinussssss



Aku dan sapu tangan memang tak boleh dipisahkan.., Kalau dipisahkan..jenuh la nak cari kain buat lap. Hadoi...aku alami sinus ni dah lama. Rasa kali ni macam dah teruk berbanding dulu.


Sebab sekarang ni aku selalu bersin dan bersin, tekak pun selalu gatal. Tambah-tambah pulak kalau time pagi or malam. Sebab tu kalau nak tidur, aku kene standby towel kat sebelah. Sebabnya, asal aku terjaga tak kira la jam berapa..hidung aku start bersin. Sampai naik semput dah rasanya.


Dekat office pun sama lah..sebab terdedah dengan aircond, carpet office.., sebab tu dalam beg aku ni dah standby towel..tisu memang tak cukup la derrr...


Aku survey juga ubat-ubat untuk kurang dan hilangkan sinus ni. Ada yang kata, kain yang macam corong tu tak elok. apa ek namanya..aku dah lupa.., ada yang kata biovco tu elok.., aku nak try jugak la. mana la tau kan..boleh berkurangan penyakit ni. Selama ni doc bagi spray je kat aku..jenuh jugak sebab time tu je la kurangnya pun. Tak sampai baper jam..dah aku start bersin balik...


Kata doc : Elakkan dekat dengan bulu kucing

kata aku : Saya ada 7 ekor kucing


ada siapa2 kat sini nak kucing??..tapi aku nak jugak bela kucing aku tu barang sekor dua...hihihi

No comments:

Post a Comment

tabung ayam saya belum penuh ...

thanks a lot......^_^