Friday, January 27, 2012

Fening fening

Hari ni aku EL..,hurm...sape yang kat sini nak EL kan. Semua tak nak sebab rekod tak cantik..

Alkisah pagi tadi memang dah bersiap nak pergi kerja. Tetiba en husband cakap dia gastrik. Ahh sudah...laki aku ni kalo gastrik memang teruk..stok tak boleh jalan punya..baring jer...

Kepala otak aku ni dok memikir..,kalau aku pergi kerja jugak..tak kan nak tinggal anak2 kat en husband. My FIL dengan my MIL tengah tak sihat sebab MIL baru keluar hospital. My SIL pulak..malam tadi dah pergi hospital bawa anak teruna injured main futsal. Dan pagi ni kene follow up dengan doc pakar.

Huarrrrgggg...aku kene EL. Sape nak jaga hero2 aku wehh. Jenuh aku merangka ayat nak text dekat bos.

Kalau aku ni kerja sendiri kan senang..., :)

Hopefully en husband cepat2 sihat..sebab esok dan lusa aku ada kelas...


Sent from omak den punyor BlackBerry®

No comments:

Post a Comment

tabung ayam saya belum penuh ...

thanks a lot......^_^