Thursday, January 12, 2012

Surat cinta lagi

Hari ni aku dapat surat lagi. Aisshhh..penat rasanya jadi biskut chipsmore ni. Minggu ni i dekat tempat dia,minggu depan i dok ganti dia.

Kali ni kene memangku PA bos investment..,aku dah agak dah.nama aku jugak yang kene. Tensi jugak macam ni sebab kerja kiter pending dan ada partner lain tolong sambung. Kiter pulak dok tempat orang lain.

Dah dapat nasihat dari "mereka".hati-hati dengan bos tu..dia bla..bla..bla..,nani..pekakkan telinga je kalau dia tengking2..OMG..gua sudah cuak... :(

Nak buat macam mana kan. Dalam surat tu dok tulis SERTA MERTA. So,x paham2 lagi..,plan nak reject je..tapi kang bos kata aku dah besar kepala..,hopefully x lama la aku memangku tugas orang ni...rela dalam paksa hakikatnya..

Ya Allah Ya Tuhanku..Kau Permudahkanlah Tugas-tugasku..Ameenn....

No comments:

Post a Comment

tabung ayam saya belum penuh ...

thanks a lot......^_^