Tuesday, January 17, 2012

Menghitung hari

Aku dok menghitung hari nak cuti ni.., tinggal baper hari je lagi kite nak cuti raya kan.., Aku tau..bukan aku sorang je..korang semua alami benda yang sama. Semua dok pakat jeling-jeling kalendar. Dan semestinya semua dah merangka program dan telah submit kertas kerja pada en. husband masing-masing (bagi yang bersuami) :)


Hari ni hari selasa.., lagi 3 hari je lagi ni..hehehe, excited kemain..macam kite pulak nak raya.Er..kita kan 1Malaysia..hehehe..


Program aku..mestilah balik kampung..ada makan besar untuk adik beradik aku.., kak long dah plan nak buat bbq kat kampung..dan terus nak sambut bsday ibu tersayang. Terpaksa buat advance bsday sebab birthday mak jatuh pada 6/2/12, aku tak dapat balik kampung sebab 5hb tu ada perarakan Maulidul Rasul di Putrajaya.


Penghujung Januari dan awal bulan Februari ni penuh je dengan cuti umum kan.., senang hati betul.., tapi..ko tengok la pertengahan bulan Feb dan bulan seterusnya...perghhh..tak hade cuti umum dah wei...kecuali cuti buat sendiri..., kiter hadap la muka bos kite yang muncung memanjang tu..


Ok, mari sambung buat kerja. Sebelum nak cuti..mestilah nak siapkan cepat kerja-kerja ni kan.., kerja memang tak kan habis..tapi sekurang-kurangnya..bila cuti nanti, "tray in" kita ni kosong.. ;)







No comments:

Post a Comment

tabung ayam saya belum penuh ...

thanks a lot......^_^